
Budowa ulicy łączącej ulicę Warszawską i ulicę Koncertową wraz z budową mostu na rzece Krzna
Optymalizacja nawierzchni katalogowej dzięki zastosowaniu georusztu Tensar InterAx
Korzyści
- Redukcja kosztów wykonania nawierzchni
- Redukcja grubości warstw konstrukcyjnych
- Ograniczony ruch budowlany oraz redukcja emisji CO2
- Zmniejszenie objętości robót ziemnych
Budowa nowej przeprawy przez Krznę w zachodniej części Białej Podlaskiej stanowiła bardzo ważną inwestycję w skali miasta i regionu. Poza budową mostu obejmowała ona wykonanie kilometrowego odcinka ulicy, włączającego przeprawę w istniejący układ drogowy miasta.
Zastosowanie georusztu wielokształtnego InterAx na spodzie dolnej warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej zapewniło dodatkową stabilizację i pozwoliło na zmniejszenie grubości zarówno samej warstwy kruszywa (o 5 cm), jak i warstw asfaltowych (łącznie o 3 cm).